kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

تنهایی داره کم کم منو از پا در می آره

شعر عاشقانه جدید و زیبا و کوتاه فروردین 92 اسیرم تو این تنهایی ها


شعری عاشقانه و جدید بسیار زیبا

< اسیرم ٬ تو این تنهایی ها دارم میمیرم
نگام کن دارم از قلب سردت دیگه می رم
تمومه دیگه کار دلم ٬ این قصه شومه
یه لحظه کنارت جون سپردن آرزومه

بریدم حصار غم دیگه رو دورم کشیدم
به آخر به اونجایی که غمگینه رسیدم
کو قلبم کو اون دلشوره اون اشکای نمنم
کو عشقم همونی مه به تو ساده سپردم >


تنهایی داره کم کم منو از پا در می آره
نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

همون بهتر که بمیری

برو واسه خودت یه وبلاگ مخصوص درست کن نه اینکه وبلاگ منو برداری!!

دزد...

عزیز من چار بد حرف میزنی شما حذف کرده بودیید دیگه

جیران یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 06:39 ب.ظ

چجوری این اهنگو دانلودکنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد