kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

تفاوت دختر و پسر در گوگل طنز


فرض کنید میخواهیم کلمه ای در گوگل سرچ کنیم |مثلا میخواهیم تیتراژ فلان سریال را جستجو و بعد دانلود کنیم : 

دختر جستجو میکند در گوگل ||||| آهنگ تیتراژ سریال فلان با صدای فلان زمان پخش آن سریال فلان و چند بیت از شعرش  { بابا آخه چه کاریه یه ذره کوتاه تر بنویس و سرچ کن دیگه !}

پسر جستجو میکند در گوگل ||||| تیتراژ سریال فلان { فقط همین }


البته به دختر ها بر نخورد tongue 
می بینید هر دو به نتیجه میرسند ولی کی زیاد وقت گذاشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  دخترها

نظرات 1 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

مواظب باشید به خودتون بر نخوره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد