kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

آسایش جان و تن ندارد مادر

اس ام اس روز مادر جدید 92 اردیبهشت 92

 

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست 
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست 

----------------------------------------
آسودگی از من ندارد مادر 
آسایش جان و تن ندارد مادر 
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش 
ورنه غم خویشتن ندارد مادر 
(فاطمه)
------------------------------------------
مادر: 
کاشکی میشد بهت بگم 
چقدر صدات و دوست دارم 
لالایی‌هات و دوست دارم 
بغض صدات و دوست دارم 
(تنها)
نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد