kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

تعجبم از اینه که چطور یاد من نیوفتادی

اس ام اس نگرانی برای دوست و نگران شدن از آینده اردیبهشت 92


گناهم فقط ای هسته که نمخواست غم بگینی ( گناهم فقط این بود نمی خواستم غم ببینی )
ولی باورمناکه عاشقانم کم بگینی ( ولی باور نمی کردم عاشقانم کم ببینی )
حالا مه موندوم بی باوریه ایکه رفتی ( حالا من موندم و بی باوریه اینکه رفتی )
تعجبم از اینن که چطو یادم نکفتی ( تعجبم از اینه که چطور یاد من نیوفتادی )
گذشتی و گذشت از ما دگه حرفی نموندن ( گذشتی و گذشت از ما دیگه حرفی نمونده )
ای صدای مه نهن یه عمر رفتن که نخوندن ( این صدای من نیست یه عمر رفت هست که داره می خونه )
هر جا هستی و با هر که خواشی ، خواشی دعامن ( هرجا هستی و با هرکسی خوشی ، خوشی تو دعای منه )
ولی دست خودوم نین که غمت بغض صدامن ( ولی دست خودم نیست که غمت بغض صدامه )
مخواسته که فراموشت کونوم ولی نبو ( می خواستم که فراموشت کنم ولی نشد )
تو سینم بی تو خاموشت کنونوم ولی نبو ( تو سینم تورو خاموشت کنم ولی نشد )
گپون عاشقونم با نگاهت گله بو ( حرفای عاشقانم با نگاهت گله شد )
مواسته باغ گل پوشت کنم ولی نبو ( می خواستم از گل پوشت کنم ولی نشد )
نه ادخواست و نه ادشواشت که یشت با هم بشیم ( نه خواستی و نه گذاشتی که بشه با هم باشیم )
اگه موندری شاناواشت صدای غم بشیم ( اگه می موندی نمی ذاشتن صدای غم بشیم )
تو چشموم خیره بودی و به متگو اتبُری ( تو چشمم خیره شدی و به من گفتی بریدی )
زیادی هسترم تو لحظه باشه کم بشیم ( زیاد بودم تو لحظه هات بزار کم باشیم )
شو تا سحر – آسیمه سر – پی بهونه ( شب تا سحر – با پریشونی – دنبال بهونه )
صبح تا پسین بی همنشین خراب خونه ( صبح تا عصر – بدون همنشین – معنیه داغون تو خونه بودن می ده )
نه راه پس – نه راه پیش – پر از سئوالوم ( نه راه پس – نه راه پیش – پر از سئوالم )
کاش یکی پیدا ببوت بت بگیت احانم ( کاش یکی پیدا بشه بهت از حالم بگه )

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد