kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

شعر اولیه سریال مادرانه

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری تیتراژ سریال مادرانه

 

سریال مادرانه سریال شبکه سه است

 

متن شعر آهنگ   تیتراژ  پایانی سریال مادرانه 


شعر اولیه سریال مادرانه چنین بود

که بعدا تغییر یافت به دلیل عدم پخش صدا وسیما

 

منو به حال من رها نکن تو هم به مرز این جنون برس

اگه هنوزم عاشق منی خودت به داد هر دومون برس 

 

من از تصور نبودنت رو شونه تو گریه میکنم

منی که دل بریدم از همه ببین برای تو چه میکنم

 

تمام عمر رد شدم ازت ببین کجا شدم اسیر تو

به پشت سر نگاه نمیکنم که برنگردم از مسیر تو

 

به حد مرگ می برت سرت ولی باری عشق تو کمه

خودت به من بگو بهشت تو کجای این همه جهنم

نظرات 1 + ارسال نظر
ali یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/

سلام
من یه درخواستی از شما داشتم می خواستم نویسنده وبلاگ من شید و با هم شراکتی کار کنیم
هم می تونیم زود تر پیشرفت کنیم هم بازدید هر دو سایت رو داریم
می تونیم کسب درامد کنیم
من سه ساله دارم وبلاگ کار می کنم
انشاالله درخواست منو قبول کنی اگه کردی نظرات بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد