kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

قربون مست نگاهت

بارون مست نگاهت قربون چشمای ماهت قربون گرمی دستات

صدای آروم پاهات چرا بارونو ندیدی رفتن جونو ندیدی

خستگی هامو ندیدی  چرا اشکامو ندیدی

مگه این دنیا چقدر بود بدیهاش چندتا سحر بود

تو که تنهام نمیزاشتی توی غم هام نمیزاشتی

میگفتی با دو تا ستاره میشه آسمون بباره

منم و گریه بارون غربت خیس خیابون

توی باغچه ی نگاهم پر گریه پر آهم

کاشکی بودی و مدیدی همه ی گلهاشو چیدی

تموم روزهای هفته که پر غم شده رفته

من و گلدونت میشینیم فقط عکساتو میبینیم

روز پنج شنبه دوباره وعده دیدن یاره

روی سنگ سردی از غم میریزه اشکای خستم

تا که قاصدک دوباره خبری ازت بیاره

با یه دسته گل ارزون پیشتم من زیر بارون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد