kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

بیا یه قدم جلو بابا بیا یه قدم جلوتر

امشب پیراهن تازتو بپوشو موهای نازتو
بزار پشت گوشو توی آیینه با خودت روبرو شو

چی میبنی بگو دو چشم سیاهو خنده ی شیرین و یه صورت ماه رو
بیا بیا دیگه منو نزار چشم انتظار و

بیا یه قدم جلو دستامو بگیرو  بیا یه قدم جلو تا نشده  دیرو
آره با خودتم میخوام بهت بگم فدات شم عزیزمی عزیزم

تو خوبی من خوبم فضا فوق العاده است
بهتر از این مگه چیز دیگه ای هست پس چرا ساکتی تکون نمیدی دست

یه قدم بیا جلوتر تا بشه کمتر  فاصله هامون  تا بهت بگم من میخوامت از دل و جون
بیا یه قدم جلو دستامو بگیرو =  بیا یه قدم جلو تا نشده  دیرو

آره با خودتم میخوام بهت بگم فدات شم عزیزمی عزیزم

چت روم فلفل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد