kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

همه میدونن عاشقتم من

وقتی میای با لبخند آب میشه تو دلم قند    ::  نمیشه از تو دل کند ، نمیشه دل کند

تو می شی از جلوم رد ، میگم ببین کی اومد  :: ما رو دونسته قابل  یه دل نه صد دل

همه میدونن عاشقتم من   همه میدونن  همه میدونن …..من و تو منو تو

منکه لبها و چشا و نگاتو / گردی اون صورت ماتو / به همه دنیا ، نمی دم نه

بعد یه سال و چند ماه تازه رسیدی از راه / آخ که چه حالی دارم ، تویی کنارم

گفتنی هات فراوون  میشنوم از دل و جون حرفای تو شیرینه به دل میشینه

روزای ابری از من  نم نم بارون از تو/ شونه به شونه از من ، چتر و خیابون از تو

هوا هوای عشقه هوای با تو بودن  / چه خوب و شاعرانست وقتی همه میدونن

همه میدونن عاشقتم من / همه میدونن عاشقتم من «شهاب تیام+من و تو»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد