kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

برگرد

برگرد  !!!

تو فکرتم هنوز هر لحظه با منی | من بغض میکنم لبخند میزنی می بینمت تو رو هر لحظه با خودم | باید بهت بگم من عاشقت شدم تو قصه مون بگو احساس تو کجاست | وقتی که سهم من یک عشق بی صداست فکر چشای تو می پیچه تو سرم 


 با اینکه عاشقم از قبل بدترم برگرد بی تو نمیتونم | برگرد عزیز تر از جونم برگرد بی تو نمیتونم | برگرد عزیز تر از جونم عشق تو سایه شد رو بی کسیه من | برگرد و اسممو بازم صدا بزن با گریه دلخوشم هم پرسه با غم ام | حرفی نمیزنم یک حس مبهمم دریایی از سکوت تو خونمون غرقه | با اینکه بین ما یه آسمون فرقه از راه رفتنت تو پاتو پس بکش | برگرد سمت من با من نفس بکش برگرد بی تو نمیتونم | برگرد عزیز تر از جونم برگرد بی تو نمیتونم | برگرد عزیز تر از جونم بـــــــــــــــــــــــــــــــــرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد