kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

تنهایی داره کم کم منو از پا در می آره

شعر عاشقانه جدید و زیبا و کوتاه فروردین 92 اسیرم تو این تنهایی ها


شعری عاشقانه و جدید بسیار زیبا

< اسیرم ٬ تو این تنهایی ها دارم میمیرم
نگام کن دارم از قلب سردت دیگه می رم
تمومه دیگه کار دلم ٬ این قصه شومه
یه لحظه کنارت جون سپردن آرزومه

بریدم حصار غم دیگه رو دورم کشیدم
به آخر به اونجایی که غمگینه رسیدم
کو قلبم کو اون دلشوره اون اشکای نمنم
کو عشقم همونی مه به تو ساده سپردم >


تنهایی داره کم کم منو از پا در می آره

شدیم مثل عروسک خیمه شب بازی در دست دیگران!!

اگر شما هم اهل نت گردی باشید و صد البته مثل من وقتشو داشته باشید متوجه میشید که دستی انگار میخواد مردهای جامعه رو از زنها و زنها رو از مردها فراری بده و با این کارش جوانان رو از ازدواج کردن و بچه دار شدن منصرف کنه...


مثلا یه جا دیدم یه ترول زده بود که یارو خواب میبنه که زن گرفته و بعدش برای رفع بلا صد و پنجاه هزار تومان صدقه داد!!! یا اینکه یه ترول دیگه بود که یارو قول چراغ جادو پیدا میکنه و آرزو میکنه جورری بشه که همه ی دخترا دوستش داشته باشن اونم تبدیل به عروسک میشه!!!!

و خب همونطور که میدونید بهترین راه برای ذهن کسی رو که میخواییم به تصرف خودمون دربیاریم استفاده از طنزه و خب کسانی که دوست دارند نسل بشر منقرض بشه توی فضای مجازی از ترول و طنز و هر ابزار دیگه ای دارن استفاده میکنند...


به طور مثال توی ترول اول میخواد بگه که ازدواج وحشتناک ترین اتفاق برای زندگی یک پسره که باید از همسر دوری کرد و خب بدخواه ما جوانان براش اتفاق وحشتناکیه که ازدواج ها صورت بگیره و جمعیت ها زیاد بشه...

و توی ترول دوم داره خیلی واضح زنها و دخترها رو تحقیر میکنه و به پسرها القا میکنه که دخترها چیزی غیر از یک بچه که فقط میخواد عروسک بازی کنه و نیست و هیچ وقت بزرگ نمیشن!!!

و خیلی چیزای دیگه که برعکس میخواد دخترا رو نسبت به پسرا بی اعتماد کنه و اونا رو بسیار بی وفا نشون بده...


من نمیدونم چه دستی داره این جریان رو کنترل میکنه ولی اینو میدونم که خیلی خوب موفق شده و به هدفش رسیده و جماعت بیکار نتگرد رو از جنس مخالف متنفر کرده و من خودم شخصا تو این چند ساله ی اخیر هر چی ازدواج و خانواده ی موفق و عشقولانه دیدم از خانوده هایی بودند که دسترسی به نت و حتی ماهواره نداشتند و ذهن و فکرشون سالم مونده بود و با اینکه حتی پسراشون موقع ازدواج کاری نداشتند ازدواج کردند و زندگی شادی هم دارند _به خدا اعتماد کردند و خدا به زندگیشون برکت داد و بعد از مدتی وسعت مالی پیدا کردند_ و خواهند داشت.


خدا آخر و عاقبت جامعه ی ما رو به خیر کنه

خدایا دوستت دارم



خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی


بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم
نمی تونم فقط میگم، خدایا دوستت دارم