kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

جز خنده هایی که ازم دریغ کردی

یه عمره از تو با خودم دروغ میگم تویی که خیلی ها رو بهم ترجیح میدی صد بار گفتم بی تو می میرم و تو رفتی من باورم میشه بگو که نشنیدی آخر یه روزی پای تو از دست میرم می میرم و یک بارم منو ندیدی شاید یکم زود دست من رو شد که هر بار گفتم بهت حالم خرابه دیر رسیدی دلتنگتم حضورت و نیاز دارم این فاصله سزای این وابستگی نیست با التماس من اگه هم چیزی میگی   جز خنده هایی که ازم دریغ کردی این زندگی هیچ چیز جذابی نداره دل تنگ نیستی و نمیدونی چه سخته یه خاطره تو جمع اشکت رو در بیاره ترس من از نبودنت تغییر کرده با این یک عمر می گذره که نیستی اما هر شب جای خالیت میگه دیر کرده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد