kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

kavirbienteha خدای مهربان من

خیابونا دیونه ترم میکنه

از این خیابونا هر وقت رد میشم دیونه تر میشم بی حد و اندازه
باور کن این روزا هر چی که می بینم فکر منو داره یاد تو میندازه
 
انگار قدمام به این خیابونا وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است
اینقدر که با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خسته است
 
تو این پیاده رو بین همین مردم با اشتباه ما خیلی تو رو دیدم
این که چرا نیستی من این سوالو از هر کس که میدیدم صد بار پرسیدم
 
وقتی حواس تو درگیر رفتن بود  بیهوده جنگیدم
تو از همون اول منو نمی خواستی من دیر فهمیدم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خیابونا
نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ق.ظ http://tfn.bogsky.com

سلام
شعر درباره خیابون رو دوست دارم.
حس غریبی بهم میده
شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد